Andrej Babiš čelí obvinění, podle nějž jeho tým upravuje fotografie sdílené na sociální sítě tak, aby na nich nebyly vidět transparenty odpůrců kandidáta hnutí ANO na prezidenta ČR. Pečlivý výběr snímků a případné úpravy představují běžný postup při propagaci produktů i politických kampaní. Stylizace a virtuální realita je znát v internetové komunikaci obou kandidátů.

Pozice Andreje Babiše byla v prvním týdnu kampaně před druhým kolem prezidentské volby slabší kvůli výrazně menšímu počtu aktivních podporovatelů na setkání s občany. K manipulacím vede tým Andreje Babiše také to, že se mítinků kandidáta ANO účastní hlasití odpůrci s výraznými transparenty. Ty na záběrech na Babišově Facebooku vidět nejsou. Místo toho bývalý premiér sdílel snímky manželky se zvířaty.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se