„Andrej Babiš je teď nepřirozeně naroubován do pozice hodného důchodce, který obráží republiku, a jeho slogan připomíná reklamu na projímadlo. Celé je to takové smířlivé, ale není to autentické,“ míní politický marketér Jakub Hussar. „Babiš tak dlouho polarizoval společnost, až se voliči zabetonovali. On je kult, zná ho 98 procent lidí a všichni už si na něj mohli udělat názor,“ dodává.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist