Se závěrem předvolební kampaně se snaží opanovat sociální sítě předsedové SPD Tomio Okamura a ANO Andrej Babiš. Podle analýzy agentury Advisio za poslední dva týdny právě tito politici utratili nejvíc peněz za reklamu na Facebooku a Instagramu. Do očí bijící je pak u obou hnutí to, kolik peněz vynakládají za propagaci svých předsedů a kolik za stranické profily.

Zatímco hnutí ANO dalo za propagaci Babiše v posledních dvou týdnech skoro 234 tisíc korun, za profil hnutí to byly jen dva tisíce. V případě SPD to pak byla za propagaci hnutí čistá nula, za Okamuru naopak nejvíc ze všech, skoro 243 tisíc korun. Celkově nejvyšší částku za propagaci na Facebooku a Instagramu utratila ODS, dohromady 270 tisíc korun, peníze se však snaží mnohem víc rozložit – na předsedu Petra Fialu tak připadlo přes 152 tisíc korun a za stranický profil 118 tisíc.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se