Zatímco pro většinu lidí znamenal letošní rok hlavně ztráty, šestadvacetiletému podnikateli Davidu Procházkovi se dařilo. Na on-line platformě Donio, kterou založil, se letos podařilo nejen na pomoc v boji proti koronavirové pandemii vybrat přes 80 milionů korun. "Mým cílem bylo překonat hranici 20 milionů korun. Lidé v týmu příliš nevěřili, že je to číslo reálné. Pak ale přišla pandemie a naše plány postavila úplně na hlavu," vzpomíná Procházka.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se