Zatímco jinde v Evropě už státy zahájily kampaně na podporu očkování, v Česku se na ní stále pracuje, stejně jako na strategii, která má postup vakcinace v Česku určovat. Podle ředitele Asociace inovativního farmaceutického průmyslu (AIFP) Jakuba Dvořáčka jsme začali pozdě, což může mít vliv na vůli občanů nechat se očkovat. Aby se podařilo zastavit stále se opakující propukání epidemie, je zásadní, aby se nechala naočkovat většina populace.

Vakcíny se už pomalu dokončují, Evropská komise je nakupuje, je ministerstvo na spuštění vakcinace dostatečně připravené?

Myslím, že se to začíná rozpohybovávat pozdě, v porovnání třeba s Německem nebo Británií. Když vakcinaci nezvládneme tak rychle jako okolní země, bude to mít obrovský společenský dopad. Naše ekonomiky jsou provázané, české firmy dodávají do řady zahraničních podniků a je otázkou, jestli pro ně budeme schopni dodávat, pokud se jejich ekonomika zotaví mnohem rychleji a naši pracovníci budou limitovaní tím, že se mohou nakazit.

Bude ale důležité přesvědčit občany, aby se nechali naočkovat, podle průzkumů to na velký zájem zatím moc nevypadá…

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.

Newsletter

Sedmička HN

Život jsou povinnosti i radosti. A proto tu je newsletter Sedmička - každé ráno v sedm vám přinese sedm tipů na podnětné a zajímavé čtení z domova i ze světa. A k tomu pár nápadů, čím se zabavit nebo čím potrápit mozkové závity.

Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru