Už v jarní vlně pandemie vznikla na ministerstvu obrany myšlenka, že by bylo s očekávanou ekonomickou krizí dobré podpořit domácí obranný průmysl. Ten je v mnoha případech na špici svých oborů, ale protože devadesát procent jeho výrobků jde na vývoz, není doma příliš známý. Náměstek ministra obrany Tomáš Kopečný, zodpovědný za průmyslovou spolupráci, proto nyní natočil sérii videí, která má pod heslem "Víme, co máme" představit českému publiku několik takových firem a jejich výrobky na sociálních sítích. V anglické verzi potom videa budou sloužit k propagaci Česka a jeho špičkových výrobků v zahraničí. Kampaň začíná tento týden a první video o zlínském výrobci systémů biologické ochrany je možné zhlédnout u tohoto článku.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.