Na rozdíl od aplikace Lidlu, eRouška neslibuje nic příjemného, nevšiml jsem si masivní kampaně, říká marketér Vilém Rubeš. I nepříjemné věci se dají prodat, muselo by se to otočit na étosu - my všichni tady společně jako na jaře s šitím roušek.
Lidl dokázal lidem nabídnout zážitek, nejen levné potraviny, z jejich merche se stal sběratelský hit, pro mladé to může být cool, dodává.
Tento článek máteje zdarma.
Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení.
Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články.
Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený.
Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte
předplatné.
Vyberte způsob sdílení