Byly to super roky, Jaromír Soukup je mimořádný profesionál. Řada médií nepochopila, co ta televize představuje, líčí Daniel Köppl, donedávna výkonný šéf vydavatelství Empresa Media.
Potřebovali jsme se vymezit. Pokud bojujete o místo na trhu, byla by chyba pohrdnout jakoukoliv částí cílové skupiny, říká.
Když jsme chtěli do Týdne s prezidentem vnést konfrontaci, pořad přestal divácky fungovat, dodává.
Tento článek máteje zdarma.
Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení.
Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články.
Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený.
Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte
předplatné.
Vyberte způsob sdílení