Česká spořitelna svým klientům v sobotu odpoledne chybně účtovala některé platby kartou dvakrát. Podle mluvčího banky Lukáše Kropíka se problém mohl týkat tisíců transakcí. Chybu už spořitelna odstranila a peníze klientům vrátila.

Problémy se zdvojeným účtováním kartových plateb spořitelna zaznamenala v sobotu odpoledne. "Ještě včera (v sobotu) v noci jsme provedli aktualizaci systému a všechny tyto zdvojené platby ihned vrátili klientům. V tuto chvíli vše funguje bez problémů," sdělil dnes odpoledne Kropík ČTK.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Přesný počet klientů, kterým banka odečetla peníze z kartových plateb dvakrát, mluvčí banky nezná, podle jeho odhadu šlo o nižší tisíce transakcí.

Příčiny problémů spořitelna zjišťuje. "Mohlo jít o kombinaci více faktorů," uvedl Kropík.

Česká spořitelna je největší bankou v Česku podle počtu klientů. Na konci března jich měla 4,6 milionu. Vlastníkem spořitelny je rakouská finanční skupina Erste Group Bank, která je klíčovým hráčem na bankovním trhu střední a východní Evropy.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist