Produkce dechovky Kdo má čas z Dolní Studénky byla slyšet už od výstupů z metra na Vítězném náměstí v Praze. TOP 09 a starostům se v závěru evropské kampaně ve středu odpoledne vyplatilo vsadit na v metropoli poměrně neobvyklý hudební žánr. Zvuk totiž cestující probíral z úvah a mnozí z těch, kdo vycházeli z metra, se rozhlíželi a hledali zdroj hudby.
Když ho našli, viděli šéfa TOP 09 a lídra kandidátky Jiřího Pospíšila nebo dalšího kandidáta za STAN Stanislava Polčáka, jak shánějí poslední hlasy nebo kupují u farmářů zavařeninu. Farmáře si sem v rámci kampaně přivedli spolu s dechovkou. "Jsem tu hlavně proto, že považuji tyto volby i účast Česka v EU za nesmírně důležité," vysvětloval Lukáš Drlík z Levandulového statku Bezděkov, proč se účastní kampaně.
Co se dočtete dál
- Na co vsadila v závěru kampaně ODS?
- A jak ji zakončovalo ANO nebo piráti?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.