Odpovědní lidé riskují, systém bezpečnosti dostává jednu ránu za druhou, nehody jen náhodou neskončily vážněji.
V roce 2005 český stát vykonával na železnici necelých pět tisíc preventivních akcí ročně, zjistil více než tisíc nedostatků, systém byl zrušen.
A já se ptám, co se stalo s tou tisícovkou nedostatků, říká exministr dopravy a bývalý drážní šéfinspektor Zdeněk Žák.
Je tu lidský faktor, ale bylo by chybou se na něj vymlouvat. Lidi musíme školit a na krizové stavy se připravovat, návrh na bodový systém pro strojvedoucí je úsměvný, dodává.
Tento článek máteje zdarma.
Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení.
Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články.
Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený.
Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte
předplatné.