Projekt FuckUp Nights vznikl proto, aby ukázal, že za úspěchem bývá také velká řada neúspěchů. Akce, která se po roce od svého vzniku koná po celém světě, je už i v Praze. Do Česka ji přivezl Tomáš Studeník ze společnosti Confidence Digital.
Hned na první večer se přihlásilo více než tři sta lidí. Dvě stě návštěvníků nakonec skutečně dorazilo, s čímž organizátoři vůbec nepočítali. Zprávy o akci se totiž šířily jen v různých skupinách na Facebooku nebo přes pozvání přátel.
"Je to model ledovce. Nahoře vyčuhuje úspěch, ale pod tím je devadesát procent všeho, co se podělalo, a to, o čem lidi většinou nemluví. Tahle akce má ukázat těch devadesát procent toho, co nefungovalo," říká v rozhovoru pro Hospodářské noviny Studeník.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.