Českým Super Bowlem bylo loni mistrovství světa v hokeji. Aspoň co se reklamy týče.
V USA se během finále ligy amerického fotbalu vysílají vůbec nejdražší reklamní spoty na světě. V Česku se loňská nejdražší reklama vysílala během utkání Čechů a Slováků na hokejovém šampionátu. Vyšla na více než půl milionu korun.
Pro srovnání – nejdražší reklamní vysílací čas, a to právě během nedělního Super Bowlu, stál 4,5 milionu dolarů za třicet sekund, tedy asi 110 milionů korun. Tolik zaplatily firmy jako Budweiser, Mercedes, T-Mobile nebo Coca-Cola.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.