Nejdražší reklamní čas na světě by mohl patřit českému týmu kreativců. Výrobce oblíbených chipsů Doritos totiž již řadu let pořádá mezinárodní soutěž, ve které se hraje o odvysílání vítězného klipu během Super Bowlu, finále zámořské ligy amerického fotbalu. Doritos má jeho část nakoupenou a věnuje ji vítězi s nejlepším třicetivteřinovým videem. Výherce navíc ještě získává milion dolarů a možnost další práce ve filmových studiích Universal Pictures. Letos o výhru bojuje také tým filmařů z Prahy.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se