Před sněmovními volbami byl Tomio Okamura kritizován, že účetnictví kampaně jeho hnutí není transparentní. Jako protidůkaz tehdy poukázal na veřejný účet u Fio banky - významnější příjem tvoří sedmimilionový úvěr, zbylých 300 tisíc dodali drobní dárci. Jenže kampaň stála více než dvojnásobek.

"Celkově jsme zaplatili 15,5 milionu," potvrdil Jan Zilvar, mluvčí a člen vrcholového vedení Úsvitu přímé demokracie.

Zbývající peníze podle něj tvoří výdaje z doby ještě před spuštěním ostré kampaně. Příjmy a výdaje ve výši přes osm milionů korun ale nejsou nikde v účetnictví zanesené.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se