"Zkontrolujeme celkem 4300 hotelů a penzionů na celém území Česka. Půjde o 8600 kontrol," vyjmenovává mluvčí agentury CzechTourism Pavel Klicpera. Práci bude mít na starosti 300 lidí - profesionálů, které CzechTourism proškolí.
Monstrózní akce bude mít rozpočet 150 milionů korun, z nichž 85 procent zaplatí Evropská unie.
CzechTourism chce z hodnocení hotelů udělat společenské téma, aby rezonovalo stejně jako například kvalita vaření v restauracích. Veřejnost má k tématu nalákat chystaný televizní pořad. Lidé budou také o kvalitě ubytování a služeb v hotelech podle plánu agentury diskutovat na připravovaných webových stránkách.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.