Jednoduchým hudebním klipem Miluji tě, VUT! chce Vysoké učení technické v Brně přilákat uchazeče ke studiu svých oborů. Zpěvák v něm líčí klasický pohled na technicky zaměřeného studenta – ze školáka, kterému se mladší děti smály kvůli brýlím a starší ho fackovaly, se stává sebevědomý muž teprve po příchodu na VUT.

"Už ve školce jsem věděl, že jsem trochu jiný," přiznává hlavní hrdina Vojtěch Blahuta alias student VUT na úvod písně Lukáše Janoty, která má přilákat technicky zaměřenou mládež.

Nový spot se natáčel v lokacích VUT v Brně, např. na Fakultě strojního inženýrství, v prostorách Kolejí a menz nebo ve sportovní hale VUT v Brně. V klipu si zahrálo i vedení univerzity – rektor, prorektoři, děkani, proděkani i pedagogové některých fakult.

„Klip pro nás natáčela profesionální firma,“ konstatoval vedoucí útvaru vnějších vztahů vysoké školy Josef Jirkal.

Podle Jirkala je klip určený širší veřejnosti ve věku mezi 15 a 35 lety, prioritou je ale oslovit možné uchazeče o studium. 

„Stává se nám, že VUT v Brně bývá zaměňována za ČVUT nebo je považována za pobočku ČVUT, proto jsme chtěli naši školu zviditelnit a zvýšit povědomí o ní,“ dodává marketingová a PR specialistka rektorátu Pavla Ondrušková. Proto se  podle ní v klipu objevuje i parodie na slavnou fotku Pařba na FEKT.

Univerzita hodnotí klip jako povedený, jen za prvních pár hodin ho zhlédly desetitisíce uživatelů. „Velmi se líbí i našim studentům, ti už navrhli písničku jako naši novou hymnu,“ dodala Ondrušková.

Zbývá vám ještě 0 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.