Desítkám vážně nemocných pacientů s roztroušenou sklerózou právě přicházejí dopisy s tím, že mohou přijít o své léky – Všeobecná zdravotní pojišťovna se totiž s jejich lékaři zrovna dohaduje o peníze.
Brzy však v časopisech začnou vycházet opačné příběhy klientů. V největší zdravotní pojišťovně si totiž sepsali návod na to, jak zlepšit svůj obraz, a počítá se v něm právě s dodáváním takzvaných pozitivních pacientských zkušeností do lifestylových médií. A v dobrém světle by měla být vidět VZP i v hlavním vysílacím čase televizí a rádií.
Zhruba dvacetistránková analýza, do níž se HN podařilo nahlédnout, totiž doporučuje ke zlepšení image také product placement. Jedná se o umisťování loga a pozitivní zviditelňování v oblíbených pořadech, prosazení svých osobností do televize či rozhlasu či vytváření vlastních blogů a videí.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.