Pavel Kotyza se rozhodl, že si bude vydělávat nošením triček. Firmám, které mají o jeho služby zájem, nabídne i multimediální propagační servis. Natočí pro ně propagační video a zviditelňuje je prostřednictvím PR článků a odkazů na Facebooku a Twitteru.
"Chtěl bych, aby se na mně objevilo "obchod s psí výživou" i "krejčovská dílna"," říká v rozhovoru pro IHNED.cz.
Jak vás napadlo vzít si každý den na triko jednu firmu?
Když jsem byl v roce 2009 ve Státech, narazil jsem tam na tuhle věc. Začínal tam s tím tehdy člověk jménem Jason Stadler, který službu iwearyourshirt.com provozuje dodnes. Mně se to hned líbilo a řekl jsem si: "Tak tohle já musím zkusit." Koupil jsem si české domény nosimvasetriko.cz a pak už jsem jen čekal na ten správný moment.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.