Různou míru tvořivosti prokázali kandidáti na pražského primátora poté, co se rozhodli exkluzivně pro VOLEBNÍ SPECIÁL našeho serveru natočit svá videa.
Většina z nich si vybrala své potomky, aby jim pokládali otázky na téma, proč vlastně chtějí šéfovat české metropoli.
Lídr ODS, Bohuslav Svoboda, umístil kameru na palubní desku a nechal se zpovídat při jízdě Prahou. Dítě je v politickém marketingu jednou z nejsilnějších zbraní. Musí být ale roztomilé.
A to se Svobodovi povedlo. Jeho klip je postaven na rozhovoru s vnučkou, kterou kamsi veze autem a míjí billboard se svojí obří hlavou. Což klidně mohla být náhoda, protože jsou snad všude.
„Slávku, proč tady všude visíš?“ culí se z dětské sedačky vnučka. „Ty obrázky tady visí proto, aby všichni viděli, koho mají volit, kdo to je, jak vypadá a co si myslí,“ odpovídá trpělivě děda Svoboda.
Vnučka se tváří spokojeně, pravděpodobně ještě neumí číst, takže neprokoukla, že na billboardu žádný názor není, jen „Tradice i budoucnost vzdělání v Praze“. Vnučka pokládá pochopitelně dětské otázky, ale podstatný je dojem. A tuhle disciplínu Svoboda zvládl dobře.
Jak natočili videa další kandidáti a jak odpovídali na otázky Proustova dotazníku, najdete na stránkách VOLEBNÍHO SPECIÁLU.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist