Různou míru tvořivosti prokázali kandidáti na pražského primátora poté, co se rozhodli exkluzivně pro VOLEBNÍ SPECIÁL našeho serveru natočit svá videa.
Většina z nich si vybrala své potomky, aby jim pokládali otázky na téma, proč vlastně chtějí šéfovat české metropoli.
Lídr ODS, Bohuslav Svoboda, umístil kameru na palubní desku a nechal se zpovídat při jízdě Prahou. Dítě je v politickém marketingu jednou z nejsilnějších zbraní. Musí být ale roztomilé.
A to se Svobodovi povedlo. Jeho klip je postaven na rozhovoru s vnučkou, kterou kamsi veze autem a míjí billboard se svojí obří hlavou. Což klidně mohla být náhoda, protože jsou snad všude.
„Slávku, proč tady všude visíš?“ culí se z dětské sedačky vnučka. „Ty obrázky tady visí proto, aby všichni viděli, koho mají volit, kdo to je, jak vypadá a co si myslí,“ odpovídá trpělivě děda Svoboda.
Vnučka se tváří spokojeně, pravděpodobně ještě neumí číst, takže neprokoukla, že na billboardu žádný názor není, jen „Tradice i budoucnost vzdělání v Praze“. Vnučka pokládá pochopitelně dětské otázky, ale podstatný je dojem. A tuhle disciplínu Svoboda zvládl dobře.
Jak natočili videa další kandidáti a jak odpovídali na otázky Proustova dotazníku, najdete na stránkách VOLEBNÍHO SPECIÁLU.
Klipy českých politiků mají zaujmout voliče humorem. Někdy z nich ale mrazí
ANKETA: Vybrali jsme pro vaše posouzení pět videí kandidátů do senátních a komunálních voleb.
24. 9. 2010 ▪ 4 min. čtení