Vedení Prahy má představu, jak by do několika let změnilo podobu města. Plán počítá nejen s rozvojem tramvajových a železničních tratí.
Zahrnuje výstavbu městského i pražského okruhu, rozšíření Ústřední čistírny odpadních vod nebo tunelové propojení Masarykova a smíchovského nádraží.
Město uvažuje, že prodlouží trasu linky A a začne s výstavbou nové linky metra D či vybuduje další cyklostezky. Umožní ale i některé kontroverzní projekty, jako například výstavbu lanovek na Kavčí hory a Dívčí hrady.
Stavba rychlodráhy na Ruzyň se odkládá. A metro nebude ani za 10 let - čtěte ZDE
Metro do Motola za téměř dvacet miliard budou stavět Metrostav a Hochtief - čtěte ZDE
Podívejte se na stavbu největší křižovatky v Česku - čtěte ZDE
Otázkou ale zůstává, co si nakonec i kvůli finanční krizi bude metropole moci dovolit. A nejen to, na magistrát už přišlo tisíce námitek od samotných obyvatel metropole.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist