Tramvaj má označení Vario LF3/2. Je konstruovaná pro obousměrný provoz a skládá se ze tří článků nesených celkem čtyřmi podvozky. články jsou spojeny kloubem. Všechny dveřní vstupy mezi podvozky vozidla mají sníženou podlahu.

Souprava měří na délkem přes 31 metrů a váží 41,5 tuny. K sezení pojme 54 cestujících, dalších 175 může stát. Vůz dosahuje maximální rychlosti 65 km/h

Nová ostravská tramvaj je výjimečná tím, že zvládne jízdu po jedné koleji v obou směrech, aniž by potřebovala smyčku k otáčení.

Čtěte také:

Dopravní podnikl Variem LF3/2 nahradil starší typ obousměrné tramvaje KT8D5.

Tramvaj Vario LF3/2

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist