Tramvaj má označení Vario LF3/2. Je konstruovaná pro obousměrný provoz a skládá se ze tří článků nesených celkem čtyřmi podvozky. články jsou spojeny kloubem. Všechny dveřní vstupy mezi podvozky vozidla mají sníženou podlahu.
Souprava měří na délkem přes 31 metrů a váží 41,5 tuny. K sezení pojme 54 cestujících, dalších 175 může stát. Vůz dosahuje maximální rychlosti 65 km/h
Nová ostravská tramvaj je výjimečná tím, že zvládne jízdu po jedné koleji v obou směrech, aniž by potřebovala smyčku k otáčení.
Milionová pokuta v Ostravě: Tramvaje vyjely proti sobě už dříve
Dopravní podnikl Variem LF3/2 nahradil starší typ obousměrné tramvaje KT8D5.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist