Není to kampaň, hlásal v květnu Andrej Babiš, když začal s „obytňákem“ objíždět republiku. O pár měsíců později ale tento model využil ve skutečné kampani před komunálními volbami a následně také před volbou prezidenta. A to včetně finále v podobě talkshow s moderátorem a poslancem ANO Alešem Juchelkou. 

Také další kandidát, Petr Pavel, „lovil“ voliče nejen během velkých debat, kde se obvykle sešly zástupy příznivců, ale i na menších akcích. Třeba při rozdávání svařáku, bruslení nebo při společném běhu. A pozadu nezůstala ani Danuše Nerudová. Přestože ještě v létě za hlavními favority výrazně zaostávala, během podzimu začala její obliba výrazně růst a v kampani jí spontánně pomáhali také její příznivci. Ti uspořádali například akce „Italskou pizzu pro Danuši“ či „Výšlap na Lysou pro Danuši“.

Trojici hlavních kandidátů také sledovali fotografové Hospodářských novin. Na jejich fotoreportáže se podívejte v následující fotogalerii.

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.