Koronavirová pandemie a s ní spojené zavřené obchody přiměly řadu firem přesunout prodej svých výrobků na internet. Toho chtějí využít i provozovatelé takzvaných internetových tržišť, přes něž mohou podniky prodávat zboží, aniž by musely mít vlastní e-shop. Bojovat o nové klienty hodlá tímto způsobem i globální internetová tržnice eBay. Součástí jejích plánů je expanze na českém trhu. Místo pouhého prostoru pro obchodování nově nabídne i sérii konferencí o tom, jak přilákat nové zákazníky, nebo vzdělávací program.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se