První podnět k podnikání někdy přichází zcela nečekaně a může se jím stát i docela obyčejná věc. Pro Oldřicha Bezchlebu a vznik jeho společnosti Designfoods se tímhle drobným osudovým předmětem stala sklenička s barevnou gumičkou.

"Na jednom veletrhu mě zaujal sterilizátor, který jsem tehdy potřeboval pro svou laboratoř, a firma k tomu jako doplněk nabízela skleničky od německé firmy Weck," vzpomíná podnikatel. "Patentovaný systém s oranžovou gumičkou se mi strašně líbil, tak jsem si řekl, že začnu skleničky prodávat, a nakonec jsem v nich začal sám zavařovat. Nejdříve pro rodinu a kamarády a pak se z toho stal byznys." Inspiraci Bezchleba hledá ve starých kuchařkách, které vydával výrobce skleniček na začátku 20. století, aby hospodyňkám ukázal, co všechno mohou zavařovat, a uchovat tak jídlo i bez lednice.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se