Mohla z toho být ideální situace: Karanténa zavře lidi doma, spojení mezi zákazníky a jejich oblíbenými restauracemi budou obstarávat služby rozvážející jídlo. Pandemie covidu-19 tak mohla zafungovat jako urychlovač, který široké vrstvy dosud váhajících zákazníků promění v aktivní uživatele některé z rozvážkových služeb. Ty v posledních letech podporovány mobilními aplikacemi bojují o ovládnutí trhu se stravováním a pandemie pro ně představovala ideální příležitost. Jenže zatím se příznivé předpovědi spíše nenaplňují. Akvizice nových zákazníků se sice rozběhla, ale že by se systémy registrací rozvážkových služeb bortily pod náporem objednávek, se říci rozhodně nedá. Kolabují naopak restaurace jako základní zdroj "zboží". Děje se tak pod tlakem pandemie i vysokých marží rozvážkových služeb. A místo k boomu se tak na trhu spíše schyluje ke konsolidaci. Ukazuje se, že strategie "nezáleží, jestli vyděláváme, potřebujeme získat zákaznický kmen" s příchodem těžších ekonomických časů přestává fungovat.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111