Na každém stánku vyhlížejí zájemce zástupci firem a u stolku mají několik výrobků na ukázku. Pohled na prostředí brněnského Mezinárodního strojírenského veletrhu naprosto obvyklý. Představitelé japonských firem v sálu pavilonu E však tyto výrobky nenabízejí, ale poptávají.

"Ukazují prototypy výrobků, pro které shánějí dodavatele," vysvětluje Mikuláš Kotrba z japonské vládní agentury Jetro. Propojit japonské odběratele s českými dodavateli tímto "veletrhem naruby" se jí po více než deseti letech podařilo ve spolupráci s českou agenturou CzechInvest.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se